Death Comes at Christmas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Death Comes at Christmas koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Death Comes at Christmas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
633 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Death Comes at Christmas koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
18 festive stories of murder and mystery in the grand tradition of Christmas crime fiction, from the masters of the genre.ÂIncluding the New York Times bestselling JT Ellison, USA Today bestseller Sam Carrington, Sunday Times bestseller C.L. Taylor, and many more...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Death Comes at Christmas je 574 Kč


Výběr knih vydavatele Titan Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.