Truth Truth Lie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Truth Truth Lie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Truth Truth Lie koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Truth Truth Lie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
“Perfect for fans of Lucy Foley.” —Jane Casey“A spine-chillingly dark novel that will keep you guessing to the final page.” —The Sun“A wickedly gripping thriller with some devilish twists.” —John MarrsEveryone here has killed someone.There is no way off this island.You will all either kill or…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Truth Truth Lie je 237 Kč

Výběr knih autora Claire McGowan

Zobrazit všechny knihy autora Claire McGowan
Výběr knih vydavatele Amazon Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Amazon Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.