Dech života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 313 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dech života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dech života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dech života koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dech života koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dech života koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
351 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vyčerpávajúci úvod do biodynamiky kraniosakrálnej terapie - alternatívnej liečivej metódy, kde sa využíva citlivý dotyk rúk. Autor podrobne vysvetľuje, ako uvoľniť zadržiavané sily a nakopený stres v našom organizme. Táto terapia chápe naše telo ako inteligentný organizmus, ktorý sa vie sám…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dech života je 357 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.