Not in Love: From the bestselling author of The Love Hypothesis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Not in Love: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Not in Love: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Not in Love: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Not in Love: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Not in Love: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Not in Love: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A forbidden, secret affair proves that all's fair in love and science - from Sunday Times and New York Times bestselling author Ali Hazelwood. Rue Siebert might not have it all, but she has enough: a few friends she can always count on; the financial stability she yearned for as a kid; and a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Not in Love: From the bestselling author of The Love Hypothesis je 274 Kč

Výběr knih autora Ali Hazelwood

Zobrazit všechny knihy autora Ali Hazelwood
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.