Dej tělu šanci k přirozené rovnováze, štíhlosti a zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 459 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dej tělu šanci k přirozené rovnováze, štíhlosti a zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dej tělu šanci k přirozené rovnováze, štíhlosti a zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
605 Kč
Není skladem

Dej tělu šanci k přirozené rovnováze, štíhlosti a zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dej tělu šanci k přirozené rovnováze, štíhlosti a zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dej tělu šanci k přirozené rovnováze, štíhlosti a zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
584 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dej tělu šanci k přirozené rovnováze, štíhlosti a zdraví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
532 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autorka - mikrobioložka a odbornice na výživu - podává vysvětlení funkčního metabolismu a návod, jak dosáhnout hormonální rovnováhy (jak jíst pro zdravou hormonální odezvu), která je základem trvalé štíhlosti a opravdového zdraví. Propojuje tradiční čínskou medicínu s poznatky moderní západní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dej tělu šanci k přirozené rovnováze, štíhlosti a zdraví je 538 Kč

Výběr knih vydavatele Smart Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Smart Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.