Dějepis 8 s komentářem pro učitele

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějepis 8 s komentářem pro učitele koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Není skladem

Dějepis 8 s komentářem pro učitele koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
231 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový, kompletně přepracovaný titul nahrazuje v ucelené řadě Dějepis 6–9 původní učebnici o novověku. Obsahové členění i rozsah učiva a tudíž i celková návaznost zůstaly více méně zachovány, pouze se učebnice rozšířila o období do roku 1914, aby tak nové zpracování dějin novověku lépe odpovídalo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějepis 8 s komentářem pro učitele je 230 Kč

Výběr knih autorů Jana Burešová , Rok vydání : 2009

Zobrazit všechny knihy autora Jana Burešová, Rok vydání : 2009
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.