Dějepis 9

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějepis 9 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějepis 9 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Není skladem

Dějepis 9 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový titul Dějepis 9 nahrazuje v ucelené řadě Dějepis 6–9 původní učebnici moderních dějin. Obsahové členění, rozsah učiva i jeho celková návaznost nedoznaly výrazných změn. V souladu s požadavky RVP ZV byla učebnice doplněna o motivační texty a úkoly zaměřené jak na indivudální, tak i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějepis 9 je 199 Kč

Výběr knih autora Ondřej Hýsek

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Hýsek
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.