Děkuji, pane Diore

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Děkuji, pane Diore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děkuji, pane Diore koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děkuji, pane Diore koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děkuji, pane Diore koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děkuji, pane Diore koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cesta za snem ve slavném módním doměPo nešťastných událostech odjíždí mladá Celéstine z domova v normandském městečku, aby začala nový život v nádherné Paříži. Při hledání práce narazí v novinách na inzerát, který ji zavede do domácnosti samotářského módního návrháře Christiana Diora. Celéstine…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Děkuji, pane Diore je 323 Kč

Výběr knih vydavatele Domino

Zobrazit všechny knihy vydavatele Domino
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.