Císařova past

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Císařova past koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Císařova past koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařova past koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařova past koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařova past koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařova past koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Blíží se volba německého kancléře. O post bojují dva velmi odlišní kandidáti – patriotka, která pozici drží už šestnáct let, a populista přiživující nacionalistické nálady ve společnosti. Výsledek těsného souboje závisí na tom, co přesně se odehrálo 30. dubna 1945 v bunkru pod Berlínem. Opravdu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Císařova past je 404 Kč

Výběr knih autora Steve Berry

Zobrazit všechny knihy autora Steve Berry
Výběr knih vydavatele Domino

Zobrazit všechny knihy vydavatele Domino
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.