Démon v lese

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 509 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Démon v lese koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Démon v lese koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
504 Kč
Není skladem

Démon v lese koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
540 Kč
Není skladem

Krátký popis
Predtým, ako viedol ravkanskú Druhú armádu, predtým, než vytvoril Trhlinu, a dávno predtým, ako sa stal Temnanom, bol len osamelým chlapcom s bremenom neobyčajnej sily. Eryk a jeho matka Lena sú celý život na úteku, no útočisko nikde nenachádzajú. Nielenže sú griše - sú najnebezpečnejšie a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Démon v lese je 521 Kč

Výběr knih autora Leigh Bardugo

Zobrazit všechny knihy autora Leigh Bardugo
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.