Děravý štěstí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Děravý štěstí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děravý štěstí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děravý štěstí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Není skladem

Děravý štěstí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
176 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Děravý štěstí - Březinová Taťana. Nežijí na výsluní života. Nemají ani tu jistotu, která by jim měla být dána do vínku, jistotu zrození do rodiny. Brzy, už jako děti, poznají, že je nikdo nechtěl. Přesto jsou na světě - outsideři života. Odkud přicházejí? Odjinud… Publikace: Děravý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Děravý štěstí je 180 Kč

Výběr knih autora Taťána Březinová

Zobrazit všechny knihy autora Taťána Březinová
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.