Babička na inzerát

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Babička na inzerát koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička na inzerát koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička na inzerát koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička na inzerát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Babička na inzerát - Březinová Taťana. Babička na inzerát je zpovědí poválečné generace. Senioři chtějí žít trochu jiný život. Skupinku sedmi lidí, kteří spolu prožili část dětství, spojuje pocit, že už je nikdo nepotřebuje, že jsou na obtíž. Začínali za zpěvu pionýrských písní,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Babička na inzerát je 243 Kč

Výběr knih autora Taťána Březinová

Zobrazit všechny knihy autora Taťána Březinová
Výběr knih vydavatele Petrklíč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrklíč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.