Desať hier

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Desať hier koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Desať hier koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výber hier jedného z najvýznamnejších súčasných slovenských dramatikov prináša texty, ktoré neboli publikované alebo ich autor podstatne prepracoval: Čechov – boxer, Krajina s televízormi, Eva Tatlin, Dáma s kolibríkom, Demokrati a ďalšie. Kniha je jedinečná komentárom autora, v ktorom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Desať hier je 270 Kč

Výběr knih autora Viliam Klimáček

Zobrazit všechny knihy autora Viliam Klimáček
Výběr knih vydavatele Divadelný ústav

Zobrazit všechny knihy vydavatele Divadelný ústav
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.