Noha k noze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Noha k noze koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Noha k noze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Noha k noze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Noha k noze koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedna z prvních konceptuálních knih pro děti. Pohádky, akce, fotozáznamy a interaktivní hrypro děti a jejich rodiče. Stopařův průvodce po lidech, zvířatech, věcích a po všem co zanechává stopy. Od našich bot a pneumatik přes písmo jako stopu na papíře až po vůně a hvězdy, stopy létající ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Noha k noze je 108 Kč

Výběr knih autorů Viliam Klimáček , Dezider Tóth

Zobrazit všechny knihy autora Viliam Klimáček, Dezider Tóth
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.