Desatero pohybů - Zvířata na souši, ve vodě a ve vzduchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 362 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Desatero pohybů - Zvířata na souši, ve vodě a ve vzduchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desatero pohybů - Zvířata na souši, ve vodě a ve vzduchu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desatero pohybů - Zvířata na souši, ve vodě a ve vzduchu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desatero pohybů - Zvířata na souši, ve vodě a ve vzduchu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desatero pohybů - Zvířata na souši, ve vodě a ve vzduchu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vážky létají přes oceán z Indie do Mosambiku, i když jejich tělo disponuje zásobou energie jenom na čtyři hodiny letu. Vorvaňovci při potápění do tříkilometrových hloubek stráví pod hladinou skoro čtyři hodiny. Z toho, co o jejich organismu víme, ale vyplývá, že by jim už po hodině ponoru mělo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Desatero pohybů - Zvířata na souši, ve vodě a ve vzduchu je 406 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Petr

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Petr
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.