Dětská urologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 076 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dětská urologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 076 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dětská urologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětská urologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 477 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětská urologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětská urologie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětská urologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětská urologie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dětská urologie má u nás dlouhodobou tradici jako subspecializace urologie a dětské chirurgie. Díky moderním diagnostickým metodám, zejména ultrazvuku, je možné odhalit mnohé vrozené vady ledvin, močových cest a genitálu již v prenatálním období, sledovat vývoj těchto patologií po narození a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dětská urologie je 1 287 Kč

Výběr knih autorů Marcel Drlík , Radim Kočvara

Zobrazit všechny knihy autora Marcel Drlík, Radim Kočvara
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.