Dětské nemoci a jak je léčit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 244 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dětské nemoci a jak je léčit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dětské nemoci a jak je léčit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětské nemoci a jak je léčit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětské nemoci a jak je léčit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětské nemoci a jak je léčit koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dětské nemoci a jak je léčit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dětské nemoci a jak je léčit - Tochtermann Anja. Anja Tochtermann nepovažuje nemoci za »vykolejení«, nýbrž za pokusy našeho tělesného duševního organismu dostat se do rovnováhy. Před tímto pozadím jsou klasické dětské nemoci pouhými přechodnými stádii na cestě k větší integritě. Když…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dětské nemoci a jak je léčit je 275 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.