Devátá vlna - Třetí povídky z Islandu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Devátá vlna - Třetí povídky z Islandu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Devátá vlna - Třetí povídky z Islandu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Devátá vlna - Třetí povídky z Islandu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Devátá vlna - Třetí povídky z Islandu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Devátá vlna - Třetí povídky z Islandu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
160 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sbírka povídek Devátá vlna, která přináší osmnáct příběhů inspirovaných Islandem, odehrávajících se na pomezí fantazie a reality, volně navazuje na předchozí dvě knížky – Setkání a Ryby v soli. Autor pokračuje ve stejném duchu – zdánlivě obyčejné události leckdy překvapí náhlým obratem děje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Devátá vlna - Třetí povídky z Islandu je 168 Kč

Výběr knih autora Jan Sucharda

Zobrazit všechny knihy autora Jan Sucharda
Výběr knih vydavatele Jas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.