Alšovy pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 91 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alšovy pohádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
91 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alšovy pohádky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alšovy pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Mikoláš Aleš miloval pohádky. Ilustroval jich mnoho. Vždy do jedné strany vkreslil celý příběh téměř do všech detailů. V tomto výboru je šest takových vyprávěnek – napsali je Karel Jaromír Erben, Božena Němcová, Václav Říha, bratři Grimmové a upravila je Jana Semelková. Najdeme v nich statečné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alšovy pohádky je 115 Kč


Výběr knih vydavatele Jas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.