Dialogues in the Dark

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 460 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dialogues in the Dark koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 460 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dialogues in the Dark traces how Chinese readers and scholars since the Han dynasty have variously interpreted the ancient poem '"Heavenly Questions'" (Tianwen), an enigmatic work attributed to Qu Yuan (fl. ca. 300 BCE). Nicholas Morrow Williams analyzes how the poem''s meaning evolved in…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Harvard University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.