Diane Von Furstenberg: Woman Before Fashion

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diane Von Furstenberg: Woman Before Fashion koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 624 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diane Von Furstenberg: Woman Before Fashion koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A tribute to the creative vision and feminist philosophy of Diane Von Furstenberg and her eponymous brand, whose iconic wrap dress, created fifty years ago, remains a conduit of personal expression and self-empowerment for women across the globe.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diane Von Furstenberg: Woman Before Fashion je 1 499 Kč

Výběr knih autorů von Fürstenberg Diane , Nicolas Lor

Zobrazit všechny knihy autora von Fürstenberg Diane, Nicolas Lor
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.