Die Welt im Frühling verlassen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Die Welt im Frühling verlassen koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Die Welt im Frühling verlassen koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Die Welt im Frühling verlassen koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Die Welt im Frühling verlassen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Není skladem

Krátký popis
Srpen 1944. Mladí nuceně nasazení Češi uprchnou zVídně, aby na Moravě spodobně smýšlejícími lidmi vybudovali skupinu odporu. Jednadvacetiletá Božena, zaměstnankyně pracovního úřadu jednoho malého města, zfalšuje pracovní knížky jejích členů: Díky tomu na ně nemá padnout při kontrolách gestapa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Die Welt im Frühling verlassen je 227 Kč

Výběr knih vydavatele Vitalis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vitalis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.