České pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České pohádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
České pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
České pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Za sedmero řekami a devíti lesy leží pohádková říše plná kouzel. Budete spolu s Maruškou mrznout v zasněžené krajině, tkát sedmero košil za svitu měsíce, prokousávat se navařenou kaší a putovat pohádkovými světy, které vám vstoupí do snů. Vraťte se do dětství a prožijte spolu s vašimi dětmi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České pohádky je 257 Kč

Výběr knih autora Karel Jaromír Erben

Zobrazit všechny knihy autora Karel Jaromír Erben
Výběr knih vydavatele Vitalis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vitalis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.