Diference jako princip vědomí a její překonání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diference jako princip vědomí a její překonání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diference jako princip vědomí a její překonání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diference jako princip vědomí a její překonání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diference jako princip vědomí a její překonání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Diference jako princip vědomí a její překonání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Není skladem

Diference jako princip vědomí a její překonání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
443 Kč
Není skladem

Diference jako princip vědomí a její překonání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Problematika vědomí a vědomí sebe sama jakožto jeho základu je jedním ze stěžejních témat německé klasické filosofie. Jako základní struktura vědomí je pochopena relace, v rámci které se subjekt vědomí vztahuje prostřednictvím mentální reprezentace (představy) k objektu. V knize jsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diference jako princip vědomí a její překonání je 403 Kč

Výběr knih autora Jindřich Karásek

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Karásek
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.