Diference v identitě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 132 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diference v identitě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diference v identitě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diference v identitě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Diference v identitě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Diference v identitě - Karásek Jindřich. Kant upozornil na to, že sebevědomí představuje významný fenomén při zodpovězení otázky, co je člověk. Hegel v návaznosti na Fichta rozšiřuje výklad tohoto fenoménu o úvahy postihující jeho intersubjektivní dimenzi, jež se rozvíjí v rámci toho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diference v identitě je 142 Kč

Výběr knih autora Jindřich Karásek

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Karásek
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.