Digitální pevnost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 366 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Digitální pevnost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální pevnost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
381 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální pevnost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digitální pevnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Digitální pevnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Digitální pevnost koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Digitální" thriller od autora bestselleru Šifra mistra Leonarda. Jeho děj se točí kolem složitého počítačového kódu. Ve chvíli, kdy se dosud neomylný dešifrovací počítač v NSA (Úřad pro národní bezpečnost) setká se záhadným kódem, který nedokáže rozluštit, úřad povolá k řešení svoji nejlepší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Digitální pevnost je 367 Kč

Výběr knih autora Dan Brown

Zobrazit všechny knihy autora Dan Brown
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.