Diktáty pre 5. ročník II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 95 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diktáty pre 5. ročník II koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
95 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diktáty pre 5. ročník II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diktáty pre 5. ročník II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diktáty pre 5. ročník II koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
165 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovný zošit pre piatakov nielen na tréning pravopisu, ale aj na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti. Je zameraný na upevňovanie učiva zo slovenského jazyka, na opakovanie gramatických javov a na rozvoj čitateľskej gramotnosti u žiakov 5. ročníka ZŠ. Diktáty pre 5. ročník, 1. diel na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diktáty pre 5. ročník II je 138 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Klára Meňhert Kausitz, Júlia Machánová
Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.