Diktáty pro 4. třídu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 107 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diktáty pro 4. třídu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diktáty pro 4. třídu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diktáty pro 4. třídu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Diktáty pro 4. třídu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
98 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jednotlivé publikace z edice Diktáty obsahují více než 200 diktátů a cvičení určených zejména pro domácí procvičování základních gramatických jevů a překonání obtíží spojených s českým pravopisem. Knihy jsou vhodným doplňkem ke všem užívaným učebnicím pro 2.-5. třídu, jednotlivá cvičení jsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diktáty pro 4. třídu je 101 Kč

Výběr knih autora Petr Šulc

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šulc
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.