Souhrn látky z češtiny. Procvičování 2. – 5. třídy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 131 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Souhrn látky z češtiny. Procvičování 2. – 5. třídy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Souhrn látky z češtiny. Procvičování 2. – 5. třídy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Souhrn látky z češtiny. Procvičování 2. – 5. třídy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem

Krátký popis
Souhrn cvičení z češtiny je vhodný ke komplexnímu procvičení českého jazyka 2. - 5. ročníku základní školy. Kniha též může posloužit jako pomůcka při přípravě k přijímacím zkouškám ke studiu na střední škole. Součástí knihy je klíč ke cvičením.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Souhrn látky z češtiny. Procvičování 2. – 5. třídy je 125 Kč

Výběr knih autora Petr Šulc

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šulc
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.