Diary of a Wimpy Kid: Diper Overlode (Book 17), 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diary of a Wimpy Kid: Diper Overlode (Book 17), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Diary of a Wimpy Kid: Diper Overlode (Book 17), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of a Wimpy Kid: Diper Overlode (Book 17), 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of a Wimpy Kid: Diper Overlode (Book 17), 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Diary of a Wimpy Kid: Diper Overlode (Book 17), 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In Diper OEverloede, book 17 of the Diary of a Wimpy Kid series from #1 international bestselling author Jeff Kinney, Greg Heffley is finding out that the road to fame and glory comes with some hard knocks.When he decides to tag along with his brother Rodrick's band, Loeded Diper, Greg doesn't…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diary of a Wimpy Kid: Diper Overlode (Book 17), 1. vydání je 220 Kč

Výběr knih autora Jay Kinney

Zobrazit všechny knihy autora Jay Kinney
Výběr knih vydavatele Puffin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Puffin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.