Můj (nový) vlastní deník malého poseroutky, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Můj (nový) vlastní deník malého poseroutky, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj (nový) vlastní deník malého poseroutky, 3. vydání koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj (nový) vlastní deník malého poseroutky, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj (nový) vlastní deník malého poseroutky, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj (nový) vlastní deník malého poseroutky, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj (nový) vlastní deník malého poseroutky, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všichni Gregovi fanoušci pozor! Každý teď může psát jako malý poseroutka!Nenechte si ujít tenhle NOVÝ a vylepšený Můj vlastní deník malého poseroutky. Je založený na slavných zápiscích Grega Heffleyho vám umožní vyjádřit se svým vlastním způsobem! Co nejlepšího se vám kdy zdálo? Jaké…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Můj (nový) vlastní deník malého poseroutky, 3. vydání je 233 Kč

Výběr knih autora Jay Kinney

Zobrazit všechny knihy autora Jay Kinney
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.