Dispozitiv penální legitimity: Kritická reflexe legitimity ve společnosti po neoliberální revoluci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 80 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dispozitiv penální legitimity: Kritická reflexe legitimity ve společnosti po neoliberální revoluci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dispozitiv penální legitimity: Kritická reflexe legitimity ve společnosti po neoliberální revoluci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dispozitiv penální legitimity: Kritická reflexe legitimity ve společnosti po neoliberální revoluci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dispozitiv penální legitimity: Kritická reflexe legitimity ve společnosti po neoliberální revoluci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dispozitiv penální legitimity: Kritická reflexe legitimity ve společnosti po neoliberální revoluci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie Petra Krčála je obsahově i metodologicky v českém prostředí unikátní. Vychází z bohaté zahraniční literatury, tyto myšlenky však zasazuje do kontextu českého polistopadového vývoje, konkrétně do období po parlamentních volbách 2010. Autor čtivě a srozumitelně vykresluje vztah mezi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dispozitiv penální legitimity: Kritická reflexe legitimity ve společnosti po neoliberální revoluci je 99 Kč

Výběr knih autora Petr Krčál

Zobrazit všechny knihy autora Petr Krčál
Výběr knih vydavatele Doplněk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doplněk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.