Evoluční ontologie kultury a problém podnikání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Evoluční ontologie kultury a problém podnikání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evoluční ontologie kultury a problém podnikání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evoluční ontologie kultury a problém podnikání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Evoluční ontologie kultury a problém podnikání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Není skladem

Krátký popis
Josef Šmajs ve své nejnovější publikaci rozpracovává koncept evoluční ontologie a na jeho základě hledá příčiny existenciálního konfliktu přirozené a kulturní evoluce, který ohrožuje samotné přežití lidského druhu na planetě Zemi. Upozorňuje na skryté predátorské paradigma duchovní,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Evoluční ontologie kultury a problém podnikání je 240 Kč

Výběr knih autora Josef Šmajs

Zobrazit všechny knihy autora Josef Šmajs
Výběr knih vydavatele Doplněk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doplněk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.