Divadlo ulice - Reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu, 1918-1938 / Theatre of the Street - Theatre of the Street: Advertising and Window Display within the Context of Modernism, 1918-1938

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divadlo ulice - Reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu, 1918-1938 / Theatre of the Street - Theatre of the Street: Advertising and Window Display within the Context of Modernism, 1918-1938 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadlo ulice - Reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu, 1918-1938 / Theatre of the Street - Theatre of the Street: Advertising and Window Display within the Context of Modernism, 1918-1938 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
657 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Divadlo ulice - Reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu, 1918-1938 / Theatre of the Street - Theatre of the Street: Advertising and Window Display within the Context of Modernism, 1918-1938 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
700 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divadlo ulice - Reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu, 1918-1938 / Theatre of the Street - Theatre of the Street: Advertising and Window Display within the Context of Modernism, 1918-1938 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 074 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Mezi lety 1918–1938 byly aranžérství výkladních skříní a obchodní reklama novými uměleckoprůmyslovými obory, které reflektovaly ekonomický rozmach společnosti a vizuálně výrazně pronikaly do obrazu měst. Bulváry a ulice se skrze osvětlené výkladní skříně a blikající reklamu transformovaly v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divadlo ulice - Reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu, 1918-1938 / Theatre of the Street - Theatre of the Street: Advertising and Window Display within the Context of Modernism, 1918-1938 je 686 Kč

Výběr knih autora Lada Hubatová-Vacková

Zobrazit všechny knihy autora Lada Hubatová-Vacková
Výběr knih vydavatele UMPRUM

Zobrazit všechny knihy vydavatele UMPRUM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.