Olgoj Chorchoj: Logika Emoce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 817 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Olgoj Chorchoj: Logika Emoce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
817 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Olgoj Chorchoj: Logika Emoce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
630 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Olgoj Chorchoj: Logika Emoce - Hubatová-Vacková Lada;Koryčánek Rostislav. Designéři a architekti Michal Froněk a Jan Němeček založili společné studio – nazvané Olgoj Chorchoj – v roce 1990. Od roku 2000 jsou vedoucími Ateliéru produktového designu na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Olgoj Chorchoj: Logika Emoce je 723 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lada Hubatová-Vacková, Rostislav Koryčánek
Výběr knih vydavatele Moravská galerie v Brně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moravská galerie v Brně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.