Dívka, která musí zemřít (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dívka, která musí zemřít (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka, která musí zemřít (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dívka, která musí zemřít (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka, která musí zemřít (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka, která musí zemřít (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka, která musí zemřít (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
V jednom ze stockholmských parků se najde tělo zuboženého žebráka samputovanými prsty na rukou i nohou. Vypadá to na nešťastnou smrt bezdomovce, avšak patoložka Fredrika Nymanová se nemůže zbavit dojmu, že s mrtvým je něco v nepořádku, a proto se spojí s Mikaelem Blomkvistem. Případ probudí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dívka, která musí zemřít (Defekt) je 201 Kč

Výběr knih autora David Lagercrantz

Zobrazit všechny knihy autora David Lagercrantz
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.