The Girl in the Spider´s Web, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Girl in the Spider´s Web, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Girl in the Spider´s Web, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Girl in the Spider´s Web, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
579 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The girl w ith the dragon tattoo is back: Lisbeth Salander and Mikael Blomkvist return in a continuation of Stieg Larsson's Millennium series. She is the girl w ith the dragon tattoo. Lisbeth Salander. An uncompromising misfit w hose burning sense of injustice and talent for investigation w ill…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Girl in the Spider´s Web, 1. vydání je 521 Kč

Výběr knih autora David Lagercrantz

Zobrazit všechny knihy autora David Lagercrantz
Výběr knih vydavatele Quercus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.