Divoká Aljaška

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divoká Aljaška koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Divoká Aljaška koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

Divoká Aljaška koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoká Aljaška koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoká Aljaška koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoká Aljaška koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když se Calla vrací zpátky do Toronta, není si vůbec jistá, jestli Jonaha, do kterého se na Aljašce tak bláznivě zamilovala, ještě někdy uvidí. Jednoho dne se však Jonah nečekaně objeví na prahu jejího domu a navrhne jí, aby se za ním na Aljašku přestěhovala. A Calla překvapivě souhlasí.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divoká Aljaška je 329 Kč

Výběr knih autora K.A. Tucker

Zobrazit všechny knihy autora K.A. Tucker
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.