Nezkrotná Aljaška

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 348 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nezkrotná Aljaška koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezkrotná Aljaška koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezkrotná Aljaška koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Nezkrotná Aljaška koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis

Veterinářka Marie Lehrová ví o neopětované lásce své. Dlouho se totiž soužila pro svého nejlepšího přítele a nakonec přihlížela tomu, jak říká ano jiné ženě. Takovou chybu už nikdy neudělá, obzvlášť když doslova slyší tikat své biologické hodiny.

Potíž je ale v tom, že se jí nedaří…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nezkrotná Aljaška je 388 Kč

Výběr knih autora K.A. Tucker

Zobrazit všechny knihy autora K.A. Tucker
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.