Divoký kosatec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Divoký kosatec aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Úplný překlad sbírky veršů americké básnířky, držitelky Nobelovy ceny za literaturu, která za ni obdržela v roce 1993 cenu Pulitzerovu. Dějištěm sbírky je autorčina vlastní zahrada, v jejíž intimitě i živě evokované realističnosti se setkávají, na způsob polyfonní hudby prolínají a doplňují tři…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Louise Glück

Zobrazit všechny knihy autora Louise Glück
Výběr knih vydavatele Opus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Opus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.