Zimní recepty, Kolektiv autorů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zimní recepty, Kolektiv autorů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zimní recepty, Kolektiv autorů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zimní recepty, Kolektiv autorů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zimní recepty, Kolektiv autorů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zimní recepty, Kolektiv autorů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zimní recepty, Kolektiv autorů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zimní recepty, Kolektiv autorů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Louise Glücková získala v roce 2020 Nobelovu cenu za literaturu mj. za „nezaměnitelný básnický hlas, který s prostou krásou zobecňuje individuální existenci“ – a tohle zdůvodnění poroty výtečně vystihuje i její novou básnickou sbírku: mluví se v ní o něčem, co právě zažívá lyrický mluvčí básně,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zimní recepty, Kolektiv autorů je 224 Kč

Výběr knih autora Louise Glück

Zobrazit všechny knihy autora Louise Glück
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.