DK Super Readers Level 2 Diwali

DK
a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

DK Super Readers Level 2 Diwali koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Help your child power up their reading skills and learn all about Diwali, with this fact-filled non-fiction reader – carefully levelled to help children progress.Diwali is a beautifully designed reader which will help children to learn all about the global festival of light.The engaging text…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora DK

Zobrazit všechny knihy autora DK
Výběr knih vydavatele Dorling Kindersley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dorling Kindersley
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.