Dlouhý boj - IRA & Sinn Féin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dlouhý boj - IRA & Sinn Féin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhý boj - IRA & Sinn Féin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhý boj - IRA & Sinn Féin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dlouhý boj - IRA & Sinn Féin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejaktuálnější přehled o IRA a Sinn Féin včetně jejich mírové strategie a náhled na možnost trvalého urovnání situace.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dlouhý boj - IRA & Sinn Féin je 144 Kč

Výběr knih autora Brendan O'Brien

Zobrazit všechny knihy autora Brendan O'Brien
Výběr knih vydavatele Zvláštní vydání

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zvláštní vydání
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.