Díry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 36 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Díry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
36 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Díry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
38 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Díry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
37 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kratičká próza věnovaná jednomu z největšíh představitelů české abstrakce, Antonínu Tomalíkovi.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Díry je 37 Kč

Výběr knih autora Jindřich Zogata

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Zogata
Výběr knih vydavatele Zvláštní vydání

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zvláštní vydání
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.