Do otav pršelo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Do otav pršelo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do otav pršelo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do otav pršelo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do otav pršelo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
136 Kč
Není skladem

Krátký popis

Soubor Do otav pršelo soustředil básně z nelehkých let 2007-2016. Autor se snaží najít více vypovídající nealternativní slova k přesnějšímu vyjádření "dešťů", které, ač jindy blahodárné, brání očekávané sklizni "otav". Hledá především mezi přídavnými jmény a zvukem si blízkými synonymy,…

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Do otav pršelo je 151 Kč

Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.