Dobří vojáci padli...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobří vojáci padli... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobří vojáci padli... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dobří vojáci padli... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobří vojáci padli... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobří vojáci padli... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobří vojáci padli... koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobří vojáci padli... koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stanislav Rejthar (1911-1977), válečný pilot, příslušník 313. čs. stíhací perutě RAF ve Velké Británii, se zúčastnil i Slovenského národního povstání s 1. samostatným stíhacím leteckým plukem pod vedením štb. kap. Františka Fajtla. Po roce 1948 degradován, propuštěn z armády, vyhozen z bytu.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobří vojáci padli... je 338 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.