Dobrodružství historické interpretace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrodružství historické interpretace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství historické interpretace koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství historické interpretace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství historické interpretace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Není skladem

Dobrodružství historické interpretace koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolekce devatenácti esejů z pera významných historiků dokládá rozmanitost vědeckých přístupů. Jejich práce s historickými prameny, základními kameny bádání, je kombinována s etickým i estetickým rozhodováním, které tvoří nezpochybnitelnou součást jejich tvorby. Ta je často překvapující – nejen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrodružství historické interpretace je 267 Kč

Výběr knih autorů Jiří Suk , Jiří Hanuš

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Suk, Jiří Hanuš
Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita Brno

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita Brno
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.