15 let studentského divadla Fakulty informatiky Masarykovy univerzity: 1998–2012

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

15 let studentského divadla Fakulty informatiky Masarykovy univerzity: 1998–2012 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

15 let studentského divadla Fakulty informatiky Masarykovy univerzity: 1998–2012 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

15 let studentského divadla Fakulty informatiky Masarykovy univerzity: 1998–2012 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jde o knihu celobarevnou, bohatě vypravenou. Na 120 stranách přibližuje zájemcům jednotlivé inscenace i vzpomínky pamětníků. Je věnována památce prof. Ludvíka Kundery, který souboru s počáteční dramaturgií vypomáhal. Na starších fotografiích (např. na stranách 19–22) jsou historicky působící…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 15 let studentského divadla Fakulty informatiky Masarykovy univerzity: 1998–2012 je 143 Kč

Výběr knih autora Josef Prokeš

Zobrazit všechny knihy autora Josef Prokeš
Výběr knih vydavatele Masarykova univerzita Brno

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykova univerzita Brno
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.