Dobrodružství Huckleberryho Finna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrodružství Huckleberryho Finna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství Huckleberryho Finna koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Huckleberry Finnovi, o jehož otci si všichni myslí, že se utopil, zemřela matka. Malého tuláka proto svěřili do péče vdovy Douglasové, která se ho snaží převychovat a začlenit do spořádané maloměstské společnosti.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrodružství Huckleberryho Finna je 196 Kč

Výběr knih autora Mark Twain

Zobrazit všechny knihy autora Mark Twain
Výběr knih vydavatele Edice Knihy Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice Knihy Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.