Dobrú noc, psíček !

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrú noc, psíček ! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dobrú noc, psíček ! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrú noc, psíček ! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Dobrú noc, psíček ! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrú noc, psíček ! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pomôž psíkovi pomocou kúzelnej baterky nájsť všetkých jeho zvieracích kamarátov ukrytých v knižke. Čítanie vo veršoch, ideálne do postieľok.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrú noc, psíček ! je 224 Kč

Výběr knih autora Joshua George

Zobrazit všechny knihy autora Joshua George
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.